söndag 1 mars 2015

Vårkänslor




Idag har jag känt mig bättre och äntligen gjort någon nytta i huset. Jag städade och dammade av våra möbler på balkongen, vilket härligt vårtecken! Snart blir det barbecue. Har dock svårt att se Henry stå och bossa vid grillen så det får nog bli jag som sköter den biten.

Ett annat fint vårtecken idag var att Henry tog med mig på en åktur i hans sportbil och dagen till ära så cruisade vi runt i nedcabbat. Hur ballt är inte det? I februari liksom?!

Ett tredje vårtecken var att jag, på eftermiddagen gjorde mig en c-vitaminboost, kavlade upp byxbenen och satte mig på altanen för att komponera ihop ett brev till Farmor medans solens strålar värmde mina kinder.

Det är svårt att inte känna sig friskare en sån här dag. 


2 kommentarer:

  1. Härligt att du mår bättre och jag måste säga att Henry ser ung för att vara pensionär ;)

    SvaraRadera
  2. Ett år äldre än dig papsen! Tur att du har mer energi och trivs på ditt jobb säger jag då bara:)

    SvaraRadera